onsdag 15. april 2009

Paris, bedre sent enn aldri! :)

Bonjour!! Paris var helt fantastisk! Vi var jo 23 jenter på tur og det gikk smertefritt. Meste av tiden gikk med til å se på serverdigheter, bedriftsbesøk og shoppe. Ikke helt feil! Bilder av meg og Anette foran triumfbuen. :)
Vi var innom både JCDecaux og Total. Førstnevnte er verdens største utendørsmøbel firma. Det var veldig gøy og di hadde flere kjente som designet produktene sine. Blandt annet lyktestolper og benker designet av Porsche. Mens Total er verdens 4. største oljefirma, 5 ganger større enn Statoil. Begge bedriftene hadde spennende og inspirerende foredrag. Ellers besøkte vi eiffeltornet, versailles, triumfbuen mm. Legger ut noen bilder..

Første bildet er meg foran eiffeltornet så kommer Karen, Anette og meg foran Nortre Dame, på neste så slpper jentene av etterfulgt av Anette foran Versailles, så meg og Lene på JCDecaux. Di to siste er av meg og en statue og jentegjengen som er klare for fest. puh...

Noe av det mest spennende vi gjorde i Paris var å finne fram på metroen som en million bruker hver dag. Kaos og høyt temp!! Men herregud så greit når vi kom inn i det. Også var det gøy å kunne sykle rundt i Paris. Herlig! :) Skal definitivt reise dit igjen om ikke altfor mange år til!

Nå er det gossip girl som står for tur. Har besøk av Kristina som skal bo her i to uker. Det er veldig koselig og vi skal snart digge innpå med Dream sjokoladeis!! Vi lagde tunfisk salat tidligere idag, så får vente litt til.. Den var så god at jeg spiste for to.. Bye bye:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar