torsdag 9. april 2009

Påskerallyet har startet!!



Paris var heeelt fantastisk!! Har ikke fått lagt ut noen bilder enda.. Er i Mandal nå, og alle bildene ligger på pcen i Stavis. Får fikse det til uka når jeg kommer tilbake.
Det er sååå herlig og være hjemme. På dagen igår var jeg i Kristiansand med mamma og mi tante. Fikk shoppet litt, men høydepunktet var lunjen på drømmeplassen. Det er definitivt min favoritt lunsj plass. De har verdens beste kyllingsalat med brokolli, eple, pinkjekjerner og masse mer digg. Kjøpte også sort te og detox te. Gleder meg til å smake! Sunne teer fulle av antioksidanter. Me like:) Drømmeplassen ligger i skippergata...
Når kvelden kom, dro Marlen og meg til kristiansand igjen for å hente Janne, var veldig koselig og treffe jenta mi igjen! Når vi kom tilbake dro vi rett på byen.. Det ble skikkelig god gang og var ikke i seng før fem. Påskerallyet har altså offisielt startet!! :)
Fine Kristina som jeg ikke hadde sett på noen år.. Love you:)

Linn, meg og Marlen koser oss på Reredaktøren.. ;)

Dro meg opp av senga i ett tida, og da kom Janne opp på frokost. Etter vi hadde spist, gikk vi ned til byen og traff Eline på Provianten. Jeg elsker den plassen. Vi koste oss i sola og snakket om alt mulig. Slik man gjør med gode venner! :) Nå sitter jeg her og venter på middag.. Det blir nok noen glass vin i kveld også.. Planen er foreløpig en liten fest hos Stine på Aurebekk. Det blir nice. Men som sagt, først middag.. Shit, det er skjønt og være hjemme! :) Her har vi kvalitetstid på provianten.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar