onsdag 11. februar 2009

Da var det min tur..

Meg og Camilla som blir 22 idag. Grattis vennen:)

Innspirert av Siri og andre bloggere fant jeg ut at det var på tide og hive meg på bloggtrenden. Selvom de fleste andre holdt hyppig på med dette looong time ago, og kanskje er noe lei.. Så er jaffal jeg klar for å få tanker, bilder og ting som skjer rundt meg ned på denne siden. :)

Nå bor jeg i Stavanger og går 2. året markedsføring på BI. Her bor jeg sammen med supre Siri og gullige Irene. Sistnevnte skal desverre flytte ut i mai, for å igjen flytte til USA hvor kjæresten går på skole. Kommer til å bli trist uten henne i huset, men hun får det sikkert topp over there! :) Har litt over ett år igjen på skolen nå, så får vi se hvor det bærer etter det.. Meg og ei vennine fra skolen snakker litt om å flytte til Miami. Det hadde vært nice!! Time will tell...

Idag har dagen gått med til jobb og sofa dassing. Jobber på en klesbutikk som heter Capone, som jeg trives godt i. Blir litt ekstra jobbing denne uken for alle sjefene i kjeden er på Oslo fashion week. ("ikke" misunnelig!!) Men ekstra jobbing gir ekstra penger i kassen, noe som passer bra siden både Budapest- og Paris-tur er like rundt hjørnet. Men nå er det sengetid.. Får fikse litt mer på bloggen senere i uka! Livet leker!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar