tirsdag 17. februar 2009

For en deilig dag:)

Ahhh.. For en perfekt dag! Våknet klokka åtte, fem minutter før klokka skulle ringt av en melding fra skolen hvor det stod at flyet til foreleseren var innstilt pga snø. De fleste foreleserene vi har på BI kommer fra Oslo eller Bergen, og i dette tilfellet var det en fra Bergen. Det har jo vært en snøkaos uten like på hele vestlandet idag.. Meeen jeg kunne jo ikke vært gladere når jeg kunne snu meg rundt og sove et par timer til! :) Da jeg våknet igjen klokka ti, skrudde jeg på pcen og så de tre siste episodene av The City. Lovin it!! Sitter bare å drømmer meg bort til vi skal til New York med BI i mars neste år.. Kommer til å bli helt fantastisk.. Da skal jeg blandt annet; smake de berømte cupcaksene fra sex og singelliv, sitte på trappa til Carrie, shoppe på TopShop, kjøpe minst to par UGGs, drikke goood kaffe mocca fra Starbucks og masse masse mer!! Får sommerfugler i magen av å bare tenke på det, best jeg begynner å spare med en gang høsten kommer!:)



Når jeg var tom for nye The City episoder, laget jeg meg digg frokost som bestod av sport + knekkebrød med tunfisk salat og grønn te! Prøver å drikke en kopp grønn te til dagen, noe som har vært velykket helt fram til forige uke.. På tide å starte trenden igjen! :) Etter jeg var ferdig med frokosten leste jeg i "markedsføring på bedriftsmarkedet" i to timer uten stopp, etterfulgt av en time lesing i engelsken. Bra Ida! Ellers har jeg ryddet litt og vært og handlet inn kveldsmat til i kveld. Tirsdag er jo en fantastisk TV kveld, med blandt annet unge mødre, charterfeber og sist men ikke minst fustrerte fruer. Så da har vi alltid noen venniner på besøk. I kveld er det Stine og Lill Yvonne som kommer. De er egentlig venner av Siri, men kjenner de litt siden de har hengt her endel tirsdager. :) Siri lager forresten verdens beste eggerøre, gleder meg allerede til den! Yummi.. For en herlig dag!! Auf wiedersehn..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar