mandag 16. februar 2009

Hønsefest..

Da var det på tide med en update fra uka som har vært. På torsdag hadde jeg besøk av Linda, Anette, Karen Emilie. Vi laget taco, det var såå godt og da Karen overrasket med en pakke påskeegg fra Freia til dessert, ble det fest! Etter på gikk vi ned på BI kroa, hvor det var afterski- kro. Det ble litt action da noen gutter fra skolen hadde tatt med seg en høne på kroa. Hege som var på jobb i baren fikk ringt dyrebeskyttelsen og de kom raskt og hentet høna. Dette fikk jo tydeligvis både Rogalands Avis og VG med seg, for neste dag var hele forsiden i RA; Løs høne på BI fest! Mens det inni avisen stod; gal discohøne som overskrift. Ha Ha. RA er jo som Se og Hør. :p Etter kroa var stengt kjørte Anette og meg en stk full Linda hjem. Alle var sultne så vi stoppet på Statoil og stappet i oss en tohånds-burger. Ikke bra for det nye og bedre livet. Men Men.. Får begynne nå denne uka. ;) Bildet er av Anette og meg på kroa. Anette er super duper!:)
Ellers så var jeg ute på Bryne i helga. Var invitert i bursdag til ei i klassen, så da var det en fin anledning til å prøve noe nytt! Det ble en veldig velykket kveld og jeg må si jeg liker No. 17, en uteplass på Bryne. Skal virkelig ta turen dit igjen om ikke så lenge!:)

Nå er det kveldskos med jentene i huset. Alltid like koselig når vi tre er samlet. Har myyye å se fram til denne uka. Skal ut på torsdag og lørdag, og i morra er det jobbsøker kurs på skolen. Blir spennende! :) Hejdå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar