fredag 6. mars 2009

Hiv og hoi :)

Oi for ei herlig uke det har vært.. Får begynne med sist torsdag, da var vi igjen på kroa.. Denne gangen var det pimp and hoe som tema. Er personlig ikke så glad i det temaet, så tok bare på meg en vanlig kjole. Men var veldig gøy at noen hadde lagt litt arbeid i det og skikkelig kledd seg ut. Det beste kostymet ble premiert, og Tonje som også jobber på kroa stakk av med seieren :) På bildet ser du Tonje med to pimper. ;)Ble masse folk utover kvelden. Jeg hadde også dratt med meg Linnea og Emma, to søte svenske jenter som også jobber i Capone. Vi hadde det "kanon kul", og de blir nok lett med igjen. :) Droppet og gå til byen denne kvelden, så var vell hjemme i halv ett tida. Var igrunnen litt digg!:) Fra høyre; Lene, Emma, meg, MT, Irene. Også har vi Linnea på liggende! :)På fredag kom mamma og pappa på besøk. Det var så koselig!! Men di ble bare natta over, for grunnen til at de kom var for å bli kjørt til flyplassen lørsdags morgen...Heldig grisene skulle til Gran canaria og kose seg med sol og sangria! Så det eneste vi rakk var egentlig bare å spise kinamat og se senkveld.. Men men. Har vært herlig og ha bil i ei uke. Merker hvor mye jeg savner det, og hvor lett det er og komme seg rundt. Men sant skal sies, det er greit med buss også! Da slipper man jaffal rushet som varer fra halv tre til fem... Lørdags morgen kom det en kjempe nyhet!! Maiken hadde fått en gutt på 3,5 kg og 51 cm lang.. Jeg er kjempe stolt, og gleder meg som en unge til å se vidunderet i påska! :)
Resten av helga ble brukt til jobbing og sofa sliting. På lørdags kvelden hadde vi besøk av MT, Linda, Astrid og Camilla. Da laget vi taco og så tv.. Kjempe kos! Det er en herlig gjeng!:)

Denne uka har bare flydd.. Camilla har vært i Stavanger pga examen, noe som betyr masse tur for meg!! Vi gikk ei mil på onsdagen og en halv på tirsdagen. Det føltes godt! Er inne i en sunn periode, så nå er det god gang!:)
Ellers så skal jeg stille som krosjef på generalforsamlingen førstkommende mandag.. Gruer meg til å stå foran alle, men vil sikkert føles bra etterpå. Holder på å pugge inn en god presentasjon, men er ikke så lett. Får jobbe videre med det i morra.. Skal også hente mamma og pappa på flyplassen igjen i morra. Mamma er sikkert kjempe brun.. Sukk. Men men. Skal ikke klage, reiser jo til Budapest neste torsdag! wohoo.. :D

Natti natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar