søndag 22. mars 2009

Verdens beste støttespillere..

Hva skulle jeg gjort uten mamma og pappa?! De stiller alltid opp for meg når jeg trenger det! De har nå booket en ukes ferie på Mallorca første uka i juli og jeg gleder meg masse til vi skal utforske øya sammen. Vet jeg kommer til å savne de så mye når jeg skal være borte så lenge, og da er det godt å vite at de kommer ned en tur! :) Gleder meg masse til jeg skal hjem i påska. Da venter gode middager og påskeegg.. mmm:) Bilder fra påska i fjor.. Har sååå mange jeg gleder meg til å treffe i påska. To jeg spesielt gleder meg til å treffe er Eir, den lille gutten til Maikus, og Kristina. Har ikke truffet Kristina på to år, så det skal bli kanon kjekt!!:) Har på følelsen at det vil bli en travel påske! Et skikkelig påskerally!:)
Men først venter tur til Paris.. Reiser om ei uke.. Må vell begynne å skrive pakkeliste snart.. Liker så godt det! ;)
Nå begynner snart Emil i lønneberget.. Så tror jeg skal mekke meg en middag av restene etter tacoen fra igår før det begynner.. Er litt ensomt her hjemme nå, men Siri kommer heldigvis hjem halv ni, så da blir det mykje lys og mykje varme! Hejdå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar