mandag 23. mars 2009

Venner for livet <3

Idag har jeg ryddet og vasket masse klær. Skal gjøre det fint til Irene kommer hjem fra USA i morra. Deilig og få det gjort! :)

Satt meg ned og tok en pause på dataen nå, for å kikke gjennom mine gamle bilder.. Herregud!! Takk for forandringer.. Godt man ikke syns det er kult med buffalo sko og neon farger lenger!
Er så glad jeg har holdt sammen med di samme vennene i mange år. Det er så godt å vite at man har noen som man vet man kan stole på, og ikke minst dele gamle minner med.. Noe av det beste jeg vet er når alle i gjengen samles og vi prater om gamle dager. Da 2pac var kongen og det å henge på Mc Donalds i Kr.Sand var skikkelig kult! Vi har vært en gjeng siden 8. klasse og har det enda kjempe gøy når vi treffes. Det er ikke alle man klarer og holde kontakt med hele tiden, i og med at alle bor spredt rundt i landet. Men i feriene treffes vi alltid, og da går praten like lett som alltid. Alle er veldig forskjellige, noe som gjør oss til en bra match! Jeg er så gla i alle sammen, og kan nesten ikke vente med å treffe de igjen i påska! <3>
Bildet er desverre litt dårlig.. Det er fra 2.juledag i fjor, hvor vi har som tradisjon å treffes til felles vorspiel.. Maiken og Hanne hadde desverre ikke kommet enda da bildet ble tatt..

Jeg har mange gode venner utenom "gjengen" også. Blandt annet Marlen som har vært min bestevennine siden vi var 10 år and still are! Vi har opplevd masse sammen og jeg er ufattelig gla i henne. Tror mye av grunnen til at vi er så gode venner er at vi er veldig like, men samtidig ulike. Vi fyller hverandre ut! ;) Marlen er ei jente som er utrolig sterk og jeg beundrer henne mye for den viljestyrken hun har. Jeg vet at hun kommer til og nå langt, og jeg er veldig stolt av og være hennes bestevennine. Legger ut noen gamle og nye bilder av oss..

Jeg elsker dette nederste bilder, det viser godt hvor gøy vi har det sammen. Takk Marlen, for at du alltid er der for meg. Kunne ikke hatt en bedre bestevenn enn deg! Elsker deg skravlehøna mi! <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar