søndag 22. mars 2009

Nok en fin fin helg:)

På fredag var nesten hele krogjengen samlet til ølsmaking på Rignes. Kvelden startet hos Hege hvor vi laget strawberry daiquries. Namm.. Vi har fått helt dilla på det hele gjengen tror jeg! Klokka åtte tok vi taxi til Rignes hvor vi var fram til elve. Vi hadde det sykt gøy og tror alle ble på en liten snurr. Når vi kom til byen gikk Anette og jeg på Heilt rått og senere på taket.. Ble en veldig bra kveld! :)
Når lørdag kom gikk jeg på jobb på Capone kid.. Herregud så mange søøøte klær!! Kjøpte gave til både Sebastian og til Eir. Gleder meg til å se Sebbe gullet i den fine vesten fra Gant som jeg kjøpte.. :) Da jeg var ferdig på jobb traff jeg Anette.. Vi kjøpte taco og plasserte oss i hver vår sofa, hvor vi satt til Anette gikk klokka to. Koselig med slike lørdager også! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar