tirsdag 24. mars 2009

Mesterkokken Ida ;)

Jeg elsker og lunche!! Det å sitte sammen med noen på kafe og bare kjase er noe av det beste jeg vet.. Meeeen desverre kan jeg ikke alltid unne med slik luksus, så da er det godt at ICA ligger rett ned bakken. Denne uka lever jeg på lommerusk.. Men mat må man jo ha, så istad sprang jeg ned på butikken. Når jeg kom hjem blandet jeg havregryn, cultura, kiwi, appelsin og litt syltetøy.. Og det ble jammen GODT! Er nettopp ferdig med å spise, og er super fornøyd over å ha fått i meg et så godt og ikke minst sunt måltid! Satser på at det er ei stund til jeg blir sulten igjen. For nå skal jeg stelle meg litt før jeg skal på styremøte med BIS, etterfulgt av åpen dag på skolen.. Vi skal ha en egen BIS-stand. Håper det kommer mange! Er vell ferdig der i sju tida, og da har jeg avtalt og treffe Kristian. Vi skal spise Thai take away og se charter feber. :) Hadde så lenge..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar